Zarządzanie coachingowe w biznesie

Prześlij zapytanie o to szkolenie

Zarządzanie coachingowe w biznesie

Temat

Zarządzanie coachingowe w biznesie

Na jakie pytania odpowiada szkolenie

1. Kiedy i po co zarządzać dyrektywnie, a kiedy i po co coachingowo?
2. 
Co możesz zrobić i w jakim celu, kiedy jako menadżer jesteś coachem?
3. 
Jak wykorzystać słuchanie jako narzędzie zarządzania coachingowego?
4.
Czym jest i jak wykorzystać w zarządzaniu informowanie?
5. 
Jak w praktyce motywować ludzi za pomocą metod coachingowych?
6. 
Czym jest i jak skorzystać z metody Solution FocusedApproach?

 

Korzyści płynące ze szkolenia
  • Program szkoleniowyrozwija kompetencje niezbędne do efektywnego zarządzania ludźmi, procesem, informacją i zadaniami.
  • Głównym celemprogramu jest wprowadzenie i wzmocnienie narzędzi coachingowych w pracy menadżera.
  • Narzędzia te służą rozwijaniu odpowiedzialności pracownika za podjęte zobowiązania, wyznaczenie granic wpływu i kontroli.
  • Udział w szkoleniu w prosty sposób pozwala menadżerom zarządzać zakresem spraw, na które pracownik może samodzielnie wpływać i tym samym brać za nie odpowiedzialność skutecznie realizując stawiane przed nim cele.
Kto skorzysta na tym szkoleniu

Szkolenie skierowane jest do osób zarządzających zespołami zadaniowymi i zadaniami w biznesie - menadżerów, liderów projektów, mentorów, trenerów.

METODY PRACY

Szkolenie oparte na głębokiej znajomości psychologii pozytywnej. Warsztat oparty JEST na symulacji, co daje możliwość bezpośredniego przełożenia treści szkoleniowych na wdrożenie.

Program szkolenia

Zarządzanie coachingowe:

  • Zarządzanie dyrektywne i coachingowe - kiedy i po co?
  • Wprowadzenie w świat narzędzi coachingowych w zarządzaniu;
  • Casestudies - jak robią to firmy sukcesu rynkowego?
  • Rola i oczekiwania wobec współczesnego menadżera.

 

Menadżer - coachem:

  • Style przywództwa;
  • Autodiagnoza własnego stylu przywództwa;
  • Zarządzanie coachingowe oparte na Twoich silnych stronach.

 

Narzędzia zarządzania coachingowego - słuchanie:

  • Sztuka zadawania właściwych pytań;
  • Pytania transformacyjne;
  • Pytania behawioralne, emocjonalne i odnoszące sie do wartości;
  • Po co słuchasz? - poziomy słuchania;
  • 4 uszy von Thuna i co z tego wynika?

 

Narzędzia zarządzania coachingowego - informowanie:

  • Rozpoznawanie potrzeb informacyjnych ludzi;
  • Ocena, selekcja i przekazywanie informacji, informacja zwrotna;
  • Rozpoznawanie i wykorzystanie różnych zjawisk zniekształcających informację.

 

Motywowanie w praktyce:

  • Sprawczość jako element motywowania dorosłych ludzi;
  • Co motywuje Twoich pracowników - diagnoza i mapa Twojego zespołu;
  • Bank motywatorów i korzyści.

 

Delegowanie w praktyce:

  • Kiedy i w jaki sposób delegować zadania;
  • 6 kroków delegowania;
  • Techniki monitorowania realizacji zadań i osiągania celów.

 

Trening zarządzania coachingowego z wykorzystaniem metody Solution FocusedApproach (0,5 dnia)

W ramach modułu uczestnicy poznają założenia Solution FocusedApproach. Dzięki tej metodzie uczestnicy będą mogli stosować podejście coachingowe w pracy zespołowej, jak i indywidualnej do rozwiązywania problemów organizacyjnych i budowania nowych rozwiązań wspierających realizowanie strategii firmy.

RozwińZwiń szczegółowy opis szkolenia Drukuj pełny opis szkolenia w PDF Prześlij zapytanie o to szkolenie

Zarządzanie coachingowe w biznesie

Subskrybuj SkillsUp!

Natychmiastowo odbierz dostęp do specjalnych zniżek oraz informacji o nowych szkoleniach.

Spokojnie, nie lubimy spamu tak samo jak Ty.

Zapisanie się do listy newslettera jest równoznaczne z zaakceptowaniem naszej polityki prywatności i klauzuli informacyjnej.

ZAUFALI NAM

Luxona Poland HP Provident Nes Pharma ING