Temat |
Profesjonalny sekretariat i obsługa klientów w urzędzie |
Na jakie pytania odpowiada szkolenie |
|
Temat |
Profesjonalny sekretariat i obsługa klientów w urzędzie |
Na jakie pytania odpowiada szkolenie |
|
Korzyści płynące ze szkolenia |
|
Kto skorzysta na tym szkoleniu |
Pracownicy różnych szczebli szeroko pojętej administracji publicznej, którzy w swojej praktyce zawodowej mają bezpośredni kontakt z klientami urzędu, osoby zatrudnione na stanowiskach w punktach informacyjnych, kasach, dziennikach podawczych. |
Interaktywny wykład części teoretycznej. Część praktyczna w formie warsztatów. W oparciu o nasze dotychczasowe doświadczenia skonstruowaliśmy zajęcia, których przedmiotem są realne trudności w obsłudze klientów urzędu, w szczególności w sytuacjach stresujących. Nauka przez doświadczenie – ćwiczenie różnych sytuacji w grupach, konsultacje indywidualne jest obecnie najefektywniejszą formą szkolenia.
Program szkolenia |
|
ul. Cegielniana 4a/13,
30-404 Kraków
+48 537 017 347
info@skillsup.pl