Asertywność i negocjacje w Aptece

Prześlij zapytanie o to szkolenie

Asertywność i negocjacje w Aptece

Temat

Asertywność i negocjacje w Aptece

Na jakie pytania odpowiada szkolenie

1.Jak kierownicy aptek budują partnerstwo w obsłudze pacjenta w aptece?
​2.
Jak pracować z pacjentem roszczeniowym?
3.Kiedy zgadzać się, a kiedy się nie zgadzać na zachowania i oczekiwania pacjenta?
4.Jakie korzyści daje asertywna komunikacja w obsłudze pacjenta?
5.Jak i kiedy stosować asertywne komunikaty w obsłudze pacjenta?
6.
Jak budować deklarację potencjału w aptece?
7.
Kiedy negocjujemy, a kiedy sprzedajemy w aptece?

Korzyści płynące ze szkolenia
  • Lepsza obsługa pacjenta przekłada się na zwiększenie liczby kupujących leki i produkty medyczne.
  • ​Umiejętności nabyte i rozwinięte podczas szkolenia są niezbędne w procesie opieki farmaceutycznej pacjentów.
  • Doradzanie pacjentowi, dbałość o jego zdrowie jest obowiązkiem farmaceutów.
Kto skorzysta na tym szkoleniu

Kierowniczki i kierownicy aptek, Apteki, które chcą podnieść swoją przewagę konkurencyjną poprzez lepszą obsługę pacjentów  i zwiększenie obrotu.

METODY PRACY

Szkolenie ma charakter treningu behawioralnego zorientowanego na kształtowanie konkretnych zachowań. W trakcie szkolenia wykorzystujemy głównie metody aktywne (praktyka) – symulacja oparta na opisach sytuacji zebranych podczas wywiadów z kierownikami aptek. Ponadto metody i techniki odwołujące się do doświadczeń i wiedzy uczestników oraz metody twórcze (rozwiązywanie problemów, wypracowanie standardów, tworzenie wizji, symulacja). Dla wsparcia i usystematyzowania wiedzy stosujemy metody podawcze: mini-wykłady i mini-prezentacje w zakresie koniecznym dla procesu szkolenia. Warsztat - metody pracy aktywne.

Program szkolenia

Moduł I - ASERTYWNOŚĆ 

  • istota asertywności;
  • dlaczego tak trudno być asertywnym - czy daję sobie do tego prawo?
  • zasady skutecznego porozumiewania się;
  • informacja i interpretacja;
  • zachowania agresywne, uległe i asertywne;
  • komunikaty asertywne – konstrukcja i zastosowania;
  • asertywna obrona przed manipulacjami;
  • wykorzystanie asertywności w skutecznych negocjacjach na co dzień.

 

Moduł II - NEGOCJACJE

  • psychologiczne aspekty współpracy w świecie hierarchicznym;
  • style negocjowania i złote zasady w negocjacjach;
  • etapy negocjacji i budowania strategii negocjacyjnej;
  • kiedy negocjować, a kiedy nie – BATNA;
  • taktyki i techniki prowadzenia negocjacji;
  • techniki argumentacji, ustępowania i integracji;
  • hierarchiczne „pułapki” w negocjacjach;
  • konflikt – co się dzieje i jak to rozwiązać;
  • trudni partnerzy i trudne sytuacje;
  • wojna psychologiczna i działania dywersyjne.
RozwińZwiń szczegółowy opis szkolenia Drukuj pełny opis szkolenia w PDF Prześlij zapytanie o to szkolenie

Asertywność i negocjacje w Aptece

Subskrybuj SkillsUp!

Natychmiastowo odbierz dostęp do specjalnych zniżek oraz informacji o nowych szkoleniach.

Spokojnie, nie lubimy spamu tak samo jak Ty.

Zapisanie się do listy newslettera jest równoznaczne z zaakceptowaniem naszej polityki prywatności i klauzuli informacyjnej.

ZAUFALI NAM

Luxona Poland HP Provident Nes Pharma ING